آموزش کشاورزیراهبردهای توسعهی آموزش در نظام ملی نوآوری کشاورزی در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی یاسوج [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 57-77]
آموزش کشاورزیعامل های مؤثر بر به کارگیری موبایل در آموزش کشاورزی کشاورزان افرینه پلدختر [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 128-138]
آموزشگر کشاورزیعنصرهای یادگیری تجربی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 76-91]
آموزش مبتنی بر شایستگینقش یادگیری تیمی و عاملهای گروهی مؤثر بر آموزش شایسته محور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 164-176]
آموزشهای علمی کاربردی کشاورزیبررسی مؤلفه های آموزشی مؤثر بر توانایی های کارآفرینانه دانشجویان آموزشهای علمی کاربردی کشاورزی [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 77-85]
ا
اثربخشی آموزشیتاثیر آموزشهای کاردانی علمی-کاربردی در کسب مهارتهای شغلی دانشآموختگان مرکز آموزش عالی امام خمینی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 3-19]
ارزش درک شدهعاملهای مؤثر بر رضامندی آموزشی دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 21-40]
استان زنجانعاملهای مؤثر بر نگرش زیستمحیطی هنرجویان هنرستانهای کشاورزی استان زنجان [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 62-75]
استان همدانمدل عاملهای آموزشی و ترویجی مؤثر بر مدیریت پایدار آب کشاورزی از دیدگاه متخصصان آب استان همدان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 16-32]
اشاعه تکنولوژیدانش و نگرش دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه زنجان نسبت به کاربرد ریزفناوری در کشاورزی [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 55-66]
اشتغالتاثیر آموزشهای کاردانی علمی-کاربردی در کسب مهارتهای شغلی دانشآموختگان مرکز آموزش عالی امام خمینی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 3-19]
اشتغالعاملهای مؤثر بر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به اشتغال در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 149-167]
اشتغالارزیابی نقاط قوت و راهکارهای ارتقای اشتغالپذیری دانشجویان کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 18-31]
اعضای هیأت علمیکارآموزی و عوامل بهبود آن از دید اعضای هیأت علمی، کارفرمایان و دانشجویان کشاورزی دانشکدههای غرب کشور [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 116-136]
الگوی تحقیق تجربیتاثیر آموزش های چندرسانه ای در آموزش کشاورزی شهری کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 3-14]
الگوی چابکی دانشگاهیعامل های موثر درچابک سازی مدیریت آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 109-126]
الگوی چابکی دانشگاهیتبیین سازوکارهای قابلیت ها و پیامدهای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 36-51]
اندازه تیمنقش یادگیری تیمی و عاملهای گروهی مؤثر بر آموزش شایسته محور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 164-176]
ب
بازاندیشیبازاندیشی ماهیت میانرشتهای برنامهدرسی کارشناسی ترویج و آموزش کشاورزی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و کارشناسان خبره آن [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 32-46]
بازدارنده های تولید پایداربازدارنده های تولید پایدار ذرت دانهای از سویگان آموزشی، سیاست گذاری، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در استان قزوین [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 41-54]
باورهای انگیزشیتاثیر باورهای انگیزشی بر خودانگیزی دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 86-97]
بخش کشاورزیمدل عاملهای آموزشی و ترویجی مؤثر بر مدیریت پایدار آب کشاورزی از دیدگاه متخصصان آب استان همدان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 16-32]
برنامه درسیمولفههای برنامه درسی مقطع کارشناسی رشته ترویج و آموزش کشاورزی براساس رویکرد آموزش میان رشتهای [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 125-144]
برنامهدرسی میانرشتهایبازاندیشی ماهیت میانرشتهای برنامهدرسی کارشناسی ترویج و آموزش کشاورزی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و کارشناسان خبره آن [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 32-46]
بهبود کارآموزیکارآموزی و عوامل بهبود آن از دید اعضای هیأت علمی، کارفرمایان و دانشجویان کشاورزی دانشکدههای غرب کشور [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 116-136]
بوشهردانش و نگرش کشاورزان استان بوشهر نسبت به کشاورزی ارگانیک [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 47-61]
پ
پژوهش کشاورزیآسیبشناسی نشر یافتههای پژوهشی کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 3-17]
پیوند شبکه اجتماعینقش میانجیگری پیوند شبکه اجتماعی در رابطه بین خلاقیت سازمانی و خلاقیت فردی مروجان جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 67-76]
ت
تاثیر آموزشیتاثیر آموزش های چندرسانه ای در آموزش کشاورزی شهری کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 3-14]
تجزیه و تحلیل شبکهکاربرد ترکیبی SWOT-ANP در شناسایی و اولویتبندی راهبردهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانهای صفی روستایی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 92-108]
تحقیق کیفیچالشهای تحقیقات کیفی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری ترویج، آموزش و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 98-115]
تحلیل پوششی داده هاکارایی نسبی اکوسیستم کارافرینی گروه های ترویج وآموزش کشاورزی با رویکرد تولید دانش کارافرینی ( کاربرد تحلیل رابطه ی خاکستری) [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 29-41]
تحلیل سواتکاربرد ترکیبی SWOT-ANP در شناسایی و اولویتبندی راهبردهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانهای صفی روستایی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 92-108]
ترویج کشاورزیراهبردهای توسعهی آموزش در نظام ملی نوآوری کشاورزی در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی یاسوج [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 57-77]
ترویج و آموزش کشاورزیبازاندیشی ماهیت میانرشتهای برنامهدرسی کارشناسی ترویج و آموزش کشاورزی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و کارشناسان خبره آن [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 32-46]
ترویج و آموزش کشاورزیمولفههای برنامه درسی مقطع کارشناسی رشته ترویج و آموزش کشاورزی براساس رویکرد آموزش میان رشتهای [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 125-144]
تولید دانش کارافرینیکارایی نسبی اکوسیستم کارافرینی گروه های ترویج وآموزش کشاورزی با رویکرد تولید دانش کارافرینی ( کاربرد تحلیل رابطه ی خاکستری) [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 29-41]
چ
چابکی سازمانیعامل های موثر درچابک سازی مدیریت آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 109-126]
چابکی سازمانیتبیین سازوکارهای قابلیت ها و پیامدهای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 36-51]
چالشهای تحقیق کیفیچالشهای تحقیقات کیفی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری ترویج، آموزش و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 98-115]
چند رسانه ایتاثیر آموزش های چندرسانه ای در آموزش کشاورزی شهری کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 3-14]
خ
خلاقیت سازمانینقش میانجیگری پیوند شبکه اجتماعی در رابطه بین خلاقیت سازمانی و خلاقیت فردی مروجان جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 67-76]
خلاقیت فردینقش میانجیگری پیوند شبکه اجتماعی در رابطه بین خلاقیت سازمانی و خلاقیت فردی مروجان جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 67-76]
خودانگیزیتاثیر باورهای انگیزشی بر خودانگیزی دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 86-97]
د
دانشدانش و نگرش کشاورزان استان بوشهر نسبت به کشاورزی ارگانیک [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 47-61]
دانش آبعامل های موثر بر مهارت کشاورزان در استفاده ی بهینه از منبع های آب کشاورزی شهرستان بهار، استان همدان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 15-35]
دانشآموختگانبررسی تطبیقی شایستگیهای حرفهای دانشآموختگان رشته گیاهان دارویی مرکز آموزش عالی امام خمینی با نیاز بازار کار [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 84-107]
دانش آموختگان کشاورزی.تاثیر آموزشهای کاردانی علمی-کاربردی در کسب مهارتهای شغلی دانشآموختگان مرکز آموزش عالی امام خمینی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 3-19]
دانشجوارزیابی نقاط قوت و راهکارهای ارتقای اشتغالپذیری دانشجویان کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 18-31]
دانشجویان کشاورزیعاملهای مؤثر بر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به اشتغال در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 149-167]
دانشجویان کشاورزیدانش و نگرش دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه زنجان نسبت به کاربرد ریزفناوری در کشاورزی [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 55-66]
دانشجویان کشاورزیکارآموزی و عوامل بهبود آن از دید اعضای هیأت علمی، کارفرمایان و دانشجویان کشاورزی دانشکدههای غرب کشور [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 116-136]
دانشجویان کشاورزیاثر هوش هیجانی، هوش معنوی و سلامت روان برکاهش فرسودگی تحصیلی و افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 139-155]
دانشگاه چابکعامل های موثر درچابک سازی مدیریت آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 109-126]
دانشگاه چابکتبیین سازوکارهای قابلیت ها و پیامدهای چابکی سازمانی در آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 36-51]
ر
رابطة خاکستریکارایی نسبی اکوسیستم کارافرینی گروه های ترویج وآموزش کشاورزی با رویکرد تولید دانش کارافرینی ( کاربرد تحلیل رابطه ی خاکستری) [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 29-41]
رابطه میانجینقش میانجیگری پیوند شبکه اجتماعی در رابطه بین خلاقیت سازمانی و خلاقیت فردی مروجان جهاد کشاورزی استان اصفهان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 67-76]
راهبرد خودصحبتیتاثیر باورهای انگیزشی بر خودانگیزی دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 86-97]
راهبردفراشناختوضعیت مولفه های فراشناخت در بین دانشجویان کشاورزی استان خوزستان [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 74-96]
راهبرد فراشناختعاملهای پیشبرنده و بازدارندهی نهادینه شدن نظریه فراشناخت در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 33-56]
رضامندی آموزشیعاملهای مؤثر بر رضامندی آموزشی دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 21-40]
رضامندی دانشجوعاملهای مؤثر بر رضامندی آموزشی دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 21-40]
رفتار اطلاعیابیرفتار اطلاع یابی دانشجویان علمی - کاربردی مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر و ارائه راهکارهایی در جهت ارتقاء آن [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 42-54]
رفتار برنامه ریزی شدهعامل های مؤثر بر به کارگیری موبایل در آموزش کشاورزی کشاورزان افرینه پلدختر [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 128-138]
روش ترکیبیکاربرد ترکیبی SWOT-ANP در شناسایی و اولویتبندی راهبردهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانهای صفی روستایی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 92-108]
رویکردبازاندیشی ماهیت میانرشتهای برنامهدرسی کارشناسی ترویج و آموزش کشاورزی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و کارشناسان خبره آن [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 32-46]
س
سیب زمینی کارعاملهای آموزشی-ترویجی موثر بر مدیریت آب کشاورزی در تولید سیب زمینی همدان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 1-19]
سلامت رواناثر هوش هیجانی، هوش معنوی و سلامت روان برکاهش فرسودگی تحصیلی و افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 139-155]
سویگان پایداریبازدارنده های تولید پایدار ذرت دانهای از سویگان آموزشی، سیاست گذاری، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در استان قزوین [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 41-54]
ش
شایستگی تخصصیبررسی تطبیقی شایستگیهای حرفهای دانشآموختگان رشته گیاهان دارویی مرکز آموزش عالی امام خمینی با نیاز بازار کار [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 84-107]
شایستگی فردیبررسی تطبیقی شایستگیهای حرفهای دانشآموختگان رشته گیاهان دارویی مرکز آموزش عالی امام خمینی با نیاز بازار کار [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 84-107]
شایستگی کسب و کاربررسی تطبیقی شایستگیهای حرفهای دانشآموختگان رشته گیاهان دارویی مرکز آموزش عالی امام خمینی با نیاز بازار کار [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 84-107]
شرکت خدمات مشاورهایرابطه میان هوش فرهنگی و گرایش کارآفرینانگی کارشناسان شرکتهای خدمات مشاورهای کشاورزی استان گلستان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 3-15]
ع
عامل های آموزشی و ترویجیمدل عاملهای آموزشی و ترویجی مؤثر بر مدیریت پایدار آب کشاورزی از دیدگاه متخصصان آب استان همدان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 16-32]
علمیکاربردیتاثیر آموزشهای کاردانی علمی-کاربردی در کسب مهارتهای شغلی دانشآموختگان مرکز آموزش عالی امام خمینی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 3-19]
علوم اجتماعیچالشهای تحقیقات کیفی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری ترویج، آموزش و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 98-115]
عملکرد تحصیلیاثر هوش هیجانی، هوش معنوی و سلامت روان برکاهش فرسودگی تحصیلی و افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 139-155]
ف
فراگیران کشاورزیعنصرهای یادگیری تجربی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 76-91]
فرسودگی تحصیلیاثر هوش هیجانی، هوش معنوی و سلامت روان برکاهش فرسودگی تحصیلی و افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 139-155]
فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)کاربرد ترکیبی SWOT-ANP در شناسایی و اولویتبندی راهبردهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانهای صفی روستایی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 92-108]
کارآموزی کشاورزیکارآموزی و عوامل بهبود آن از دید اعضای هیأت علمی، کارفرمایان و دانشجویان کشاورزی دانشکدههای غرب کشور [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 116-136]
کارایی نسبیکارایی نسبی اکوسیستم کارافرینی گروه های ترویج وآموزش کشاورزی با رویکرد تولید دانش کارافرینی ( کاربرد تحلیل رابطه ی خاکستری) [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 29-41]
کاربرد فناوری نانودانش و نگرش دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه زنجان نسبت به کاربرد ریزفناوری در کشاورزی [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 55-66]
کاردانشتأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب وکار در هنرستانهای کاردانش شهرستان کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 108-127]
کارشناسی ارشد کشاورزیعاملهای مؤثر بر رضامندی آموزشی دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 21-40]
کریک پاتریکتاثیر آموزشهای کاردانی علمی-کاربردی در کسب مهارتهای شغلی دانشآموختگان مرکز آموزش عالی امام خمینی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 3-19]
کسب و کار نوپای دانشگاهیالگوی مفهومی تشخیص فرصت کارآفرینان نوپای فناور دانشگاهی کشاورزی [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 139-157]
کشاورزیارزیابی نقاط قوت و راهکارهای ارتقای اشتغالپذیری دانشجویان کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 18-31]
کشاورزی ارگانیکمدل پذیرش کشاورزی ارگانیک در دهستان سراب نیلوفر (بالادربند) کرمانشاه [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 90-106]
کشاورزی شهریتاثیر آموزش های چندرسانه ای در آموزش کشاورزی شهری کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 3-14]
کشاورزی متداولدانش و نگرش کشاورزان استان بوشهر نسبت به کشاورزی ارگانیک [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 47-61]
کیفیت نشرآسیبشناسی نشر یافتههای پژوهشی کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 3-17]
گ
گرایش کارآفرینانهرابطه میان هوش فرهنگی و گرایش کارآفرینانگی کارشناسان شرکتهای خدمات مشاورهای کشاورزی استان گلستان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 3-15]
گلستانرابطه میان هوش فرهنگی و گرایش کارآفرینانگی کارشناسان شرکتهای خدمات مشاورهای کشاورزی استان گلستان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 3-15]
م
ماتریسQSPMراهبردهای توسعهی آموزش در نظام ملی نوآوری کشاورزی در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی یاسوج [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 57-77]
میان رشتهایمولفههای برنامه درسی مقطع کارشناسی رشته ترویج و آموزش کشاورزی براساس رویکرد آموزش میان رشتهای [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 125-144]
محتوای آموزشیبازاندیشی ماهیت میانرشتهای برنامهدرسی کارشناسی ترویج و آموزش کشاورزی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و کارشناسان خبره آن [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 32-46]
محیط زیستدانش و نگرش کشاورزان استان بوشهر نسبت به کشاورزی ارگانیک [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 47-61]
مدیریت آب کشاورزیعاملهای آموزشی-ترویجی موثر بر مدیریت آب کشاورزی در تولید سیب زمینی همدان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 1-19]
مدیریت پایدار آبمدل عاملهای آموزشی و ترویجی مؤثر بر مدیریت پایدار آب کشاورزی از دیدگاه متخصصان آب استان همدان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 16-32]
مدل اروپایی سنجش رضامندی مشتریعاملهای مؤثر بر رضامندی آموزشی دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 21-40]
مدل شایسته سالاریمدل شایسته سالاری مدیران مراکز آموزش های علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهادکشاورزی [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 107-124]
مراکز علمی کاربردیبررسی تطبیقی شایستگیهای حرفهای دانشآموختگان رشته گیاهان دارویی مرکز آموزش عالی امام خمینی با نیاز بازار کار [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 84-107]
مراکز علمی کاربردی و مهارتیمدل شایسته سالاری مدیران مراکز آموزش های علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهادکشاورزی [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 107-124]
مناطق روستاییعاملهای مؤثر بر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به اشتغال در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 149-167]
مهارت استفادهی بهینهی آبعامل های موثر بر مهارت کشاورزان در استفاده ی بهینه از منبع های آب کشاورزی شهرستان بهار، استان همدان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 15-35]
مهارت اشتغال پذیریارزیابی نقاط قوت و راهکارهای ارتقای اشتغالپذیری دانشجویان کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 18-31]
مهارت های کارآموزیکارآموزی و عوامل بهبود آن از دید اعضای هیأت علمی، کارفرمایان و دانشجویان کشاورزی دانشکدههای غرب کشور [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 116-136]
موانع دسترسی به اطلاعاترفتار اطلاع یابی دانشجویان علمی - کاربردی مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر و ارائه راهکارهایی در جهت ارتقاء آن [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 42-54]
نیاز اطلاعاتیرفتار اطلاع یابی دانشجویان علمی - کاربردی مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر و ارائه راهکارهایی در جهت ارتقاء آن [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 42-54]
نشر یافتههای پژوهشیآسیبشناسی نشر یافتههای پژوهشی کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 3-17]
نظام اطلاعرسانیرفتار اطلاع یابی دانشجویان علمی - کاربردی مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر و ارائه راهکارهایی در جهت ارتقاء آن [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 42-54]
نظام آموزش عالی کشاورزیوضعیت مولفه های فراشناخت در بین دانشجویان کشاورزی استان خوزستان [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 74-96]
نظام آموزش عالی کشاورزیعاملهای پیشبرنده و بازدارندهی نهادینه شدن نظریه فراشناخت در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 33-56]
نظام کار آمد تولیدبازدارنده های تولید پایدار ذرت دانهای از سویگان آموزشی، سیاست گذاری، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در استان قزوین [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 41-54]
نظام ملی نوآوریراهبردهای توسعهی آموزش در نظام ملی نوآوری کشاورزی در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی یاسوج [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 57-77]
نظریه داده بنیانچالشهای تحقیقات کیفی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری ترویج، آموزش و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 98-115]
نظریه سهشاخگیآسیبشناسی نشر یافتههای پژوهشی کشاورزی [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 3-17]
نظریه فراشناختوضعیت مولفه های فراشناخت در بین دانشجویان کشاورزی استان خوزستان [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 74-96]
نظریه فراشناختعاملهای پیشبرنده و بازدارندهی نهادینه شدن نظریه فراشناخت در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 33-56]
نگارش مقاله"توانمندی علمی، انگیزه پژوهش و رفاه اقتصادی ادراک شده در کم کاری نگارش پایان نامه و مقاله علمی در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاه ملایر [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 97-108]
نگرشعاملهای مؤثر بر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به اشتغال در مناطق روستایی [دوره 10، شماره 44، 1397، صفحه 149-167]
نگرشدانش و نگرش کشاورزان استان بوشهر نسبت به کشاورزی ارگانیک [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 47-61]
نگرش آبعامل های موثر بر مهارت کشاورزان در استفاده ی بهینه از منبع های آب کشاورزی شهرستان بهار، استان همدان [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 15-35]
نگرش به کسب وکارتأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب وکار در هنرستانهای کاردانش شهرستان کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 108-127]
نگرش محیط زیستیعاملهای مؤثر بر نگرش زیستمحیطی هنرجویان هنرستانهای کشاورزی استان زنجان [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 62-75]
نگرش و هنجارذهنیمدل پذیرش کشاورزی ارگانیک در دهستان سراب نیلوفر (بالادربند) کرمانشاه [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 90-106]
نمایه واژگان: عاملهای آموزشی ترویجیعاملهای آموزشی-ترویجی موثر بر مدیریت آب کشاورزی در تولید سیب زمینی همدان [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 1-19]
نمایه واژگان: کشاورزی ارگانیکدانش و نگرش کشاورزان استان بوشهر نسبت به کشاورزی ارگانیک [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 47-61]
نهادینه شدن فراشناختعاملهای پیشبرنده و بازدارندهی نهادینه شدن نظریه فراشناخت در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 33-56]
و
وابستگی متقابل به کارنقش یادگیری تیمی و عاملهای گروهی مؤثر بر آموزش شایسته محور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 164-176]
وزارت جهاد کشاورزیمدل شایسته سالاری مدیران مراکز آموزش های علمی کاربردی و مهارتی وزارت جهادکشاورزی [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 107-124]
ه
هنرجویان کشاورزیعاملهای مؤثر بر نگرش زیستمحیطی هنرجویان هنرستانهای کشاورزی استان زنجان [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 62-75]
هنرجویان کشاورزیتأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش هنرجویان به کسب وکار در هنرستانهای کاردانش شهرستان کرمانشاه [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 108-127]
هنرستان کشاورزیتاثیر باورهای انگیزشی بر خودانگیزی دانش آموزان هنرستانهای کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 10، شماره 45، 1397، صفحه 86-97]
هویتیابی با تیمنقش یادگیری تیمی و عاملهای گروهی مؤثر بر آموزش شایسته محور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 164-176]
هوش فرهنگیرابطه میان هوش فرهنگی و گرایش کارآفرینانگی کارشناسان شرکتهای خدمات مشاورهای کشاورزی استان گلستان [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 3-15]
هوش هیجانیاثر هوش هیجانی، هوش معنوی و سلامت روان برکاهش فرسودگی تحصیلی و افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان کشاورزی [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 139-155]
ی
یادگیری با موبایلعامل های مؤثر بر به کارگیری موبایل در آموزش کشاورزی کشاورزان افرینه پلدختر [دوره 10، شماره 47، 1397، صفحه 128-138]
یادگیری تجربیعنصرهای یادگیری تجربی در آموزش عالی کشاورزی از دیدگاه دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1397، صفحه 76-91]
یادگیری تیمینقش یادگیری تیمی و عاملهای گروهی مؤثر بر آموزش شایسته محور از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری [دوره 10، شماره 46، 1397، صفحه 164-176]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد